Wednesday 8 October 2014

Ada Apa Pada Blog ini?



Salam,

Dah lama betul berhajat nak buat blog tapi asyik tertangguh, tapi kali ni jadi jugakla buat.

Blog ni adalah satu medium untuk saya kongsikan dengan semua tentang hobi yang paling dapat menghilangkan stress saya, MEMASAK!!

Kalau orang lain stress nak masak, tapi saya kadang stress kalau tak boleh masak apa yang saya dah plan nak masak. Dan saya rasa masakan tu pun subjektif, sebab selera orang ni lain-lain.

Saya suka cuba semua resepi yang saya dapat, dan saya pun suka share ilmu2 yang saya dapat dalam masakan. Sifu masak saya tentulah mak saya yang memang pro, ayah saya pun memang pernah jadi tukang masak, agaknya sebab tu la agaknya saya nih memang suka masak2.

Dalam blog ni saya akan kongsikan resepi2 yang dah pernah saya cuba untuk anda yang sudi membaca blog ni. Dan saya akan pastikan resepi yang saya kongsi tu memang menjadi. ;)

No comments:

Post a Comment